torsdag 26 februari 2009

FP Örebro årsmöte

Efter en solig dag, jag såg solen genom mitt kontorsfönster och noterade att det var länge sedan jag tvättade det, hade vi gruppmöte i programnämnden inför kommande sammanträde. Alla hade bråttom, det visade sig att många lokala partier denna kväll hade sina årsmöten. Jag promenerade några kvarter till mitt. Som politiker med landsbygdsfrågor är det alltid intressant och träffa partikamrater och ventilera stadens problem. Kvällens behållning var dock Staffans dragning om den ekonomiska situationen belyst ur olika vinklar.
När vi, min fru och jag, efter hemresan vandrade på isig väg till postlådan för att hämta dagens skörd av tidningar, brev och reklam kunde vi konstatera att årets första vårdag var till ända.
Ett tips, gå vidare till Staffans blogg, den är alltid läsvärd. (http://frisinnad.blogspot.com/)
När jag ändå gör reklam, titta även på denna sida http://graphicroom.blogspot.com/search?q= Den har fina foton med tänkvärd text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar