onsdag 30 december 2009

Gott Nytt År!


Jag önskar alla mina läsare ett Gott Nytt År. För mig är det ett lite märkvärdigare år, jag ska genomföra min andra personvalskampanj och bli ålderspensionär! Tur att jag har dålig åldersinsikt och mer känner mig hemma vid ungdomsbordet.

Politiskt arbetar vi med texten i budget 2010 för Tysslinge lokala nämnd. Jag ser fram mot ett år där vi nu kommer att skörda frukten av vårt idoga arbete med att vända den tidigare negativa utvecklingen. I december var jag på en workshop med representanter från både Örebro och Lekebergs kommuner, både förvaltningar och politiker. Och det handlade bara om hur vi gemensamt kan utveckla Lanna - Vintrosa området. Jag har under 3 år pratat om de stora möjligheter som finns i området med den nya motorvägen, all fin natur och lagom avstånd från Örebro. Jag är övertygad om att det kan bli en fin rastplats och ett bra verksamhetsområde.

Mina företag är "på rull", energi i fastigheter är aktuellare än någonsin och det kommer både konsultuppdrag och entreprenader så jag håller mig sysselsatt!

Nu ser jag fram mot ett nytt år med val, många nya och gamla kontakter, resor, härliga stunder på Gotland med familjen.
Först ska vi fira in det nya året med traditionsenlig middag på nyårsdagen. Raketer och smällare har vi slutat med, nu blir det bara i denna form.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar